2011年8月30日 星期二

Day 12 - YABOO Café 鴉埠咖啡

While I was on the way to Café Libero yesterday, I saw this cafe "YABOO"!
And the name just caught me in the eye. "YABOO"! so cute hahahaha....
昨天去自由的時候,經過了這間咖啡館 『YABOO』(鴉埠),
昨天就有衝動想衝進去了,所以今天的咖啡館根本不用選~就是它了


In YABOO, there is a big space for smokers out side...
這裡外面有很大的一個室外空間


These seats kinda cute, very close to the window, u can see the while view to the outdoor area
這個座位很可愛,可以觀察外面的人在幹嘛喔!哈哈


I was here for lunch too, I was thinking having a Pasta, but they don't have today
So I ordered a "Panini", That's cute, I don't even know what "Panini" is...
Then it came like this, actually is some kind like a sandwich... but It really taste better than sandwich!
我原本想要點義大利麵當中餐的,結果他們今天沒賣,
所以我就點了一個『Panini』,好笑的是,我根本不知道Panini是什麼,
結果來了一個匾匾的像三明治的東西,但是各位...這東西比三明治好吃太多了...
真的是再次顯得我孤陋寡聞了...


There is a order call "Today's Special from Barista" on the menu...
I just love it! cos I always don't really know what coffee I want today,
and I love surprises! So give me one of it!
咖啡單上有一個叫做『隨便我』,並不是我,而是隨便吧台手,
我真希望每個咖啡館都有道咖啡,這樣我又能喝到吧台手的絕活又有驚喜!
所以我就給他點下去了!


And it come with a awesomeness, I really can't tell what's a good latte and whats better now...
I've been drinking a lot of nice latte till now, and this I think is really good!!!
這杯拿鐵真的好喝至極!我真的已經不知道什麼是"更"好喝了...
最近這幾天一直喝到好喝的拿鐵,這杯也不例外,而且喝到好和的拿鐵真的很幸福...


Just a little advice to the Barista... Get a nice hair cut~
I'm sure with your awesome coffee, and a handsome good looking...
you can knock down the cafes nearby haha~
咳咳.............


What's your dream? And have you been holding it? or did you let it go?
你的夢是什麼?我的又是什麼?


Hey kitty kitty kitty~~~
乖~~~~~


Purple for the day~~~~
把英文的紫色翻譯成中文也有『帝王的』意思哦!
難怪我覺得我穿紫色特別自在... 哈哈


沒有留言:

張貼留言