2011年9月17日 星期六

Day 30 - A House \ A房子

A House is actually the first cafe i fall in love with, it's all about musics, and drinks... I wasn't planning to come here in this "30 Day" project, cos the whole idea for it, is try something new, but the days went, it became like looking for good coffees... I guess The planning always step behind The changes~ and I actually hoped to drink someone's coffee to give a good ending with this project. And that's why I'm here =)
儘管去了那麼多間咖啡館,A House還是我最喜歡的一間,充滿著好音樂和好咖啡。我原本是沒有計劃要來A House的,因為『30天』原本的用意就是要嘗試新鮮事物,但是經過了很多咖啡館,我不就是在找好咖啡和好環境嘛~ 反正我最後就是希望A House能為我『30天』的計劃畫下一個美好的句點。


Bear Bear~ Why are you sill brown?
小熊小熊,你何時變綠呢?


I was there pretty early, and it's perfect time for brunch!
U Sing was there, so i order a nice coffee and a brunch!
我很早就去了,正好是吃早午餐的最佳時機!
只有育杏一個人,所以我點了杯好喝的咖啡和一份早午餐!


The most familiar stranger
最熟悉的陌生人


LP Café Latte by U Sing (love it)
Very nice, but when it got cold, it got weird taste haha
育杏的黑膠拿鐵,非常好喝~
不枉做我的第30天咖啡!=D
但就是要成熱喝~哈哈


WOW, that's a big set of brunch~ Made by U sing and Anna =D
Although I wasn't hungry, I ate them all, because it's delicious~
大分量完美組合早午套餐,連簡單的餐盤都很可愛
每道都好好吃,害我不餓的都變餓了,吃個精光


And because I had to go to Taichung this afternoon, so I had to left early,
or i really want to stay until evening...
I thought if i could drink "one coffee" today then it would be perfect 30.
要不是今天下午要殺下台中,我真的很想在這裡待到傍晚,
其實就差一杯咖啡,我的『30天』計劃就完美了,
但是OK啦~又不是以後不能喝~


Gray T
灰色潮牌衣


沒有留言:

張貼留言