2011年9月14日 星期三

Day 27 - Ba Yeh Café 八葉咖啡館

I was driving around the place like 15mins, but i couldn't find the cafe,
so i went to park the car first, then i went to ask people around...
then after they told me, it's hiding in buildings, you couldn't see it on the road...
我開車在我查到的地址附近繞了10多分鐘,就是找不到八葉咖啡館,
但是我不死心,我把車停好就衝去附近問人...
結果得知在那個社區的花園裡,囧


I was seating here
我坐在這裡 =


Other Latte call "so-so"
另一杯叫做『普普』的拿鐵


Pork Sandwich, It taste ok when it's fresh and hot~
but when it get's cold, it's so hard to chew... orz
燒肉三明治,我的晚餐,它看上去膨鬆,吃上去脆中帶軟
但是只是在熱的時候是這樣的,等大概10分鐘再吃,
它變成硬硬的,肉超難咬...


Green Polo in Car
我在車裡補拍的


沒有留言:

張貼留言