2011年9月9日 星期五

Day 22 - 1868 Café 1868咖啡烘焙館

The 1868 Cafe is just opposite the Hankyu Shoppingmall~
1868 咖啡烘焙館就在板急百貨對面的巷子裡喔~


Other than coffee, they make bread too!
他們除了咖啡也有自家的麵包喔!



This is their homemade bread, but it looks and tastes just like biscuit what...
號稱是手工麵包... 怎麼看怎麼吃都是餅乾的感覺... Orz


Did I... Cappuccino? Latte? Ahhh... I forgot!
But I remember it's quite nice
卡布?拿鐵?我忘了!!!
但是我記得很好喝!


Dominican if I'm not mistaken,
Dislike the deepen taste~
the owner said their coffee is more deepen than others...
多明尼加咖啡... 味道好苦...
我不是人上人...沒辦法吃的苦中苦,我還是喜歡淺一點的 =)
老闆說他們家的豆都烘的比較深


Going to Kenting in the night,
I'm already so beaches feel
(purple top btw)
晚上就要出發去墾丁了,我已經很沙灘風了!哈哈
(紫色)


沒有留言:

張貼留言