2011年9月15日 星期四

Day 28 - Homey's Café 宅咖啡

Homey's Café is quite hard to find, it even cover their "Homey's" signboard...
It's on the second floor of the building, and the entrance also kinda covered up...
『宅咖啡』是我自己取的,他們並沒有中文名,Homey's就是他們的名字。
這間位於二樓的Homey's Cafe隱藏在東區的巷子裡,
要不是有高人指點,我可能根本不知道這間咖啡館
他們連招牌都用攀藤蓋住,好有性格...


Their music and place is very comfortable, really like a homey's home haha
他們放的音樂和空間的設計都非常的舒服
真的很適合宅在這裡一整天...


Let me introduce you The Cappuccino!
It's actually not bad, a bit bitter, but overall is ok~
讓我為你介紹『卡布奇諾』
帶有點苦味,雖然是普普的卡布,
但其實比我前個禮拜喝的咖啡都好一點點了


And let me introduce you The Latte!
It looks absolutely the same with The Cappuccino!
and it taste absolutely the same! I have no idea WHY!
讓我為您介紹『拿鐵』
它跟剛剛的『卡布』長的一模一樣喔!
不只長相!他們的味道也一模一樣耶!!!
(過後我被安娜笑,她說『你覺得卡布不怎樣,那你還點拿鐵,佩服你』=.='')


Pork noodles with xo sauce
WOW! IT'S AWESOME!!!
Their coffee may not great, but their food is just AWESOME!
XO醬豬肉乾拌麵!
哇靠!好久沒有吃到那麼好吃的乾麵了!
真的是現在想起來又流口水了!


I'm not really a Tiramisu fan,
but I really LOVE this Tiramisu, it has Oreo in it!
and it taste just perfect, not too sweet, not too soft because the Oreo~
我其實沒有很喜歡提拉米蘇,
但是安娜說一定要吃他們的提拉米蘇,所以我就來了
!哇靠!又是一個反轉世界的食物,好吃到一個不像話!
加有奧利奧的提拉米蘇,甜而不膩,又增加口感!真的是給你一個『讚』


I have no chance to go back my home to change my cloth...
That's why it's still green..
最近很忙!


沒有留言:

張貼留言