2011年9月1日 星期四

Day 14 - 9Bar Café 自家烘焙咖啡館

This 9Bar Café is very far away from Taipei, I was here because I was nearby for work...
桃園!9bar在桃園!?為甚麼我跑到桃園?
因為我當時在林口,直接用iPhone搜附近的咖啡館,
最近的又似乎符合我口味只有它了


That's the reason why I came too
知道為甚麼我會來了吧~


And the owner also one of the jurors in some coffee competition last year.
老闆不止得了不少獎,
在去年還是「世界杯咖啡大賽台灣選拔賽」的評審喔!


But I was there way too early, I ordered two coffee all made by other person =(
但是我太早去了,老闆不在~所以點了兩杯咖啡都普普捏~


Cappuccino & Latte
卡布和拿鐵


And there is a surprise! A House May Events card!
居然在這裡意外的發現了A House的足跡!


Another surprise! A comic book story about coffee!!! Awesome!
還發現了一個咖啡主題的漫畫!還嘛好看的咧~

  And finally I met the owner before I leave! And he offer a Single Origins~

(Costa Rica.Cafe Sin Limites) Thx for Anna
super nice of him and the coffee! Awesome once again!
在我走之前還是碰到了傳說中的阿超哥!

這杯單品咖啡就是他請的喔!
(哥斯大黎加 無限莊園) 感謝安娜的詢問
非常非常好喝!不像一般咖啡黑黑的,
味道跟顏色一樣帶著清淡的咖啡香~非常的順口~


That's two days a roll...
連續兩天都是這件囉...


沒有留言:

張貼留言